dimarts, 29 de maig del 2012

PETITA SÍNTESI I CONCLUSIONS

L’actuació en l’educació no formal per part del/a psicopedagog/a i en aquest cas com a mi mateixa, m’ha permès conèixer  la dificultat que representa haver de coordinar tots els elements necessaris perquè un projecte es realitzi de forma correcta i adequada.

Gràcies a la tutora de pràctiques de l’Institut-Escola Pi del Burgar i la resta de l’equip directiu, m’han ajudat molt en el procés de desenvolupament del Practicum II. Concretament per   les seves recomanacions, la seva coordinació, els seus suggeriments, les seves pautes... que han fet possible el bon resultat d’aquest projecte.

El fet de desenvolupar una part més teòrica i després poder-la posar en pràctica en un grup desconegut per mi mateixa, m’ha animat a continuar endavant i crear nous  projectes per aconseguir nous objectius.

Davant la pròpia experiència, crec que el paper del psicopedagog/a i té molt a veure com a fil conductor del desenvolupament de la pròpia activitat:

   Motivació per part del monitoratge + ACTIVITAT + inclusió alumnat amb NEE

El monitoratge ha complert per la seva part en les activitats proposades, tant les més teòriques com les més pràctiques i amb la il•lusió de programar possibles extraescolars amb la inclusió de tot l’alumnat.

                                                    Com més serem més riurem...

Tots som especials a la nostra manera, perquè no hi ha cap ésser humà estàndard o comú. Tots som diferents. Alguns hem perdut la capacitat de fer servir una part del nostre cos a causa de malalties o d'accidents. Però això no té importància; només és un problema mecànic. Allò que és veritablement important és que conservem l'esperit humà, la capacitat de crear.

Stephen W. Hawking

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada