dilluns, 28 de maig del 2012

FASE 8: REFLEXIÓ

OBJECTIUS:

  •   Recollir i formular  les estratègies sobre com introduir l’educació especial en la   programació  amb la finalitat de que sigui avaluada l’adquisició dels seus objectius i continguts. 
  •  Avaluar si els objectius de l’activitat de formació s’han assolit.


21 i 22  de maig

Realització d’una avaluació formal i informal de la intervenció a partir d’un qüestionari i una entrevista amb tot el monitoratge i l’equip directiu.
Preparació de la sessió de reflexió. Durant aquesta sessió, a part d’organitzar i registrar tota la informació m’he dedicat ha redactar els punts de reflexió tractaran en la següent sessió: en petit grup els/les monitors ha d’enviar un missatge de motivació, de força, de grup i coratge cap a nous reptes. 
Ex: envia un somriure a cada companya/a, posa tots els retoladors dins de l’estoig i si no hi caben , no n’hi posis cap...
No es tracta de contestar cap qüestionari perquè ja ho farem en una altra sessió, sinó d’aportar i discutir tot allò que els pugui servir de debat per millorar un  nou repte.
Aquesta sessió ens va fer adonar que hi ha encara moltes coses que podem fer amb l’alumnat i que no les posem amb pràctica.
A part de moltes noves idees, es va proposar si es podia portar una de les activitats proposades amb un grup d’alumnes amb NEE de primària.

23 de maig

Després d’una completa sessió amb els/les participants vaig organitzar i guardar la informació per tal d’intentar complir les seves demandes. Tot i això, totes, no em toquen a mi.
La que si que he demanat és la de poder realitzar l’activitat de Com podem preparar un bon plat?
No hi ha cap problema per realitzar l’activitat amb l’alumnat de Primària amb NEE, però ho hauríem de fer en horari escolar ja que aquest alumnat no assisteix en cap classe extraescolar. A més, fora de l’horari escolar realitzen altres activitats fora de l’escola. Per tant, intentarem realitzar aquesta activitat la setmana del 28 de maig per tenir temps de demanar-ho a les famílies i una millor organització (ja sé que serà molt tard però es tractarà d’una experiència de més a més).

24 de maig

He dedicat aquesta jornada a parlar amb les famílies i començar a preparar la jornada d’activitat Com podem preparar un bon plat?
A més estic confegint els primers esborranys pels qüestionaris d’avaluació i valoració: s’han complert les teves expectatives, sento que he adquirit coneixements nous, quines són les peces claus de les NEE...

25 de maig

Ha estat una sessió on ha assistit tot l’equip directiu per tal de poder presenta’ls-hi el desenvolupament del treball i el resultat adquirit. A més, hem concretat la data per desenvolupar l’activitat Com podem preparar un bon plat? I es farà el dijous, dia 31 de maig per la tarda durant l’horari escolar.
A veure vindre el resultat.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada